czwartek, 10 marca 2016

Metryczka do wymianek :)

Znalazłam ostatnio coś takiego jak metryczka do wymianek.



Jest to ankieta z informacjami na temat moich zainteresowań i ulubionych rzeczy.
Jeśli ktoś wylosuje mnie w jakiejś wymiance łatwiej mu będzie trafić w mój gust czytając właśnie tę ankietę :)

Przejdźmy do ankiety:

1. Nick/imię

Marta Skibicka


2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Najchętniej bym przygarnęła wszelkiego rodzaju koszyki/pudełka na drobiazgi jak i na większe przedmioty. Podziwiam osoby, które potrafią dziergać koszyczki oraz te, które potrafią je wypleść z gazetowych rurek. Tak na prawdę podziwiam każdą technikę rękodzieła bo wszystkie prace są piękne ale wyjątkowo bardziej podobają mi się: scrapbooking, decoupage, quilling, sospesso.


3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?

Wykorzystuję głównie technikę decoupage, chociaż ostatnio próbuję swoich sił w szyciu na maszynie  quillingu. Najlepsza jestem właśnie w decoupage choć wiem, że moje prace mogłby wyglądać dużo lepiej, więc nie oceniam swoich umiejętności bardzo wysoko :)


4. Trzy ulubone kolory to...

Ciężko mi wybrać tylko trzy ale będą to:
-pastelowy błękit/mięta
-pastelowy/pudrowy róż
-biały/przybrudzony biały


5. Kolory, których nie znoszę/nie lubię to...

Nic mi nie przychodzi na myśl, ale gdybym musiała zrezygnować z jakiegoś koloru to byłby to zielony, choć umiejętnie wykorzystany też jest ładny :)


6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Hmm, przydasie jakie lubię to z pewnością wszelkiego rodzaju koronki, taśmy dekoracyjne, papiery ozdobne, guziki, koraliki, półperełki.


7. Czy noissz biżuterę? Jeśli tak, jaką?

Biżuterii noszę mało a jeśli już to raczej kolczyki i pierścionki. Kolczyki lubię raczej wiszące choć sztyfty również. W kształtach pacyfek, krzyży. W stylach raczej boho, indie, steampunk.
Co do pierścionków to nie lubię dużych ale raczej skromne.


8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Uwielbiam indyjskie wzory na ubraniach jak i w mieszkaniu.
Lubię też kropki ale do ubrań jakoś mi to nie pasuje.


9. Kawa czy herbata? (jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Kawy nie piję ale podobają mi się np pudełka w stylu kawowym (np. pudełko z ładnym napisem "Coffee") i chętnie bym takie przyjęła do swojej kuchni.
Herbatę piję i lubię ale nie jestem jakąś wielką fanką, lecz drewniane herbaciarki też mają w sobie to coś i też bym przyjęła :)


10. Ze słodyczy to ja najbardziej...

Tak na prawdę to lubię wszystkie słodycze z wyjątkiem tych o smaku mięty/


11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Ojej, książki to coś wspaniałego :)  Uwielbiam psychologiczne, horrory, thrilery, kryminały. Lubię czytać książki raczej nieznanych autorów (wyszukuję takich na stoiskach z książkami po kilka złotych) choć książki Agathy Christie również są bardzo wciągające.


12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Z takich mniejszych kosmetyków na pewno bym się ucieszyła ze szminki (czerwona lub w ciemnych odcieniach np bordowa).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz