środa, 13 kwietnia 2016

Pomorska Wymianka Urodzinowa 2016

Wymianka na Pomorze Craftuje



Właśnie dzisiaj pojawiły się na ich blogu zdjęcia z tegorocznej urodzinowej wymianki!
Pierwszy raz brałam udział w czymś takim i, przyznam szczerze, że bardzo mi się to spodobało :)

Zabawa polegała na wylosowaniu osoby, której robi się prezent samodzielnie wykonany.
Ja dostałam prezent od Joanki (klik w link) czego się w ogóle nie spodziewałam.
Bardzo podziwiam wszystkie prace przez nią wykonane i zazdroszczę wspaniałych umiejętności.

(ptaszki oraz kosmetyczka wykonane przez Joankę)


Ja natomiast wymyśliłam chustecznik i trochę "przydasiek", ponieważ osoba, której robiłam prezent zajmuje się scrapbookingiem (link do jej bloga)




Jeśli jesteście ciekawi co ciekawego wykonała reszta osób biorących udział w tegorocznej wymiance na Pomorze Craftuje to zapraszam to tego posta -> klik

A ja uciekam się uczyć bo niedługo sprawdzian :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz