niedziela, 26 marca 2017

Pasja-Praktyka-Praca

Dziś wyjątkowo zupełnie inny wpis, ponieważ nie będę w nim pokazywać nowych prac tak jak to zwykle robię. 

Tematem konkursu, w którym biorę udział jest "Pasja-Praktyka-Praca", czyli dokładnie to co w tytule.
Pierwsze co przyszło mi do głowy kiedy go przeczytałam to pewna droga, którą przebywa w swoim życiu osoba z pasją, którą rozwija.
Postanowiłam więc opisać naszą drogę najlepiej jak potrafię :)

Zaczęło się tak na prawdę od tego, że to mama zainteresowała się techniką decoupage. Wcześniej tylko wyszywała obrazy haftem krzyżykowym, ale od tego bardzo się męczą oczy jeśli ktoś robi to tak często. Dlatego sama eksperymentowała z nowo poznaną dziedziną rękodzieła i uczyła się jej tak na prawdę sama z tego co znalazła w sieci.
Po niedługim czasie ja też chciałam spróbować, więc pokazała mi podstawy. Szybko się nauczyłam i również zaczęłam szukać w internecie różnych porad, instrukcji itp. 

W taki właśnie sposób zrodziła się w nas Pasja (mamy pierwsze słowo z tematu)

Mimo, że zaczęłyśmy w okresie zimowym przed świętami nie oznaczało to, że poprzestaniemy tylko na bombkach. 
Już od kilku lat w każdym miesiącu przybywa nowych prac, dzięki czemu doskonalimy swoje umiejętności.
Często patrząc na nasze całkowicie pierwsze prace mamy ochotę dużo w nich poprawić, ponieważ wiemy już jak to powinno być zrobione aby wyglądało lepiej. 

Będąc w ciągłym cyklu tworzenia zdobywamy doświadczenie, czyli Praktykujemy (ponad połowa tematu za nami)

Na koniec zostało nam słowo Praca.
Tego etapu nie mamy jeszcze w swojej historii, ale do tego dążymy i bardzo bym chciała aby kiedyś udało się założyć działalność oraz stworzyć swoją markę, której ręcznie robione produkty stałyby się kojarzone z naszą nazwą. 

Myślę, że marzeniem wielu ludzi jest to, żeby zarabiać na swojej pasji. Ja również mam takie marzenie. 
Sukcesem jest mieć pracę, którą się lubi, ale uważam, że jeszcze większym sukcesem jest zarabiać na swojej pasji, na tym co się tworzy i wiedzieć, że ludzie to doceniają i dawać im tak na prawdę część siebie poprzez własnoręcznie wykonane rzeczy.

Wpis ten powstał w ramach konkursu organizowanego przez szkoły TEB Edukacja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz