piątek, 14 kwietnia 2017

Lazurowe herbaciarki


Dwie herbaciarki potraktowane lazurem :)

Zacznę może od tej bardziej rzucającej się w oczy



Boki pomalowane lazurem dzięki czemu nadal są widoczne słoje na drewnie



Całe wieko zajmuje papier ryżowy z motywem z filiżanką



W środku zostawiłam naturalne drewno a pod wiekiem przykleiłam kawałek sklejki z naklejonym motywem kwiatowym



Dodatkowo przykleiłam kokardkę ze sznurka jutowego



Druga herbaciarka jest w naturalnych kolorach



Boki tak samo pomalowane lazurem tylko w brązowym odcieniu



Na wieku papier ryżowy z motywem filiżanki i róż



W środku, tak jak w pierwszej herbaciarce, zostawiłam naturalne drewno



Pod wiekiem przykleiłam sklejkowe serduszko z napisem i kropkami




Prace wykonane przez: Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz