piątek, 8 lutego 2019

Podsumowanie - Wyszywamy zaległości 2018 #5

Dzisiaj przychodzę do Was z moim podsumowaniem zabawy blogowej, w której brałam udział :)


Nie zaglądałam na bloga od dłuższego czasu, ale teraz kiedy wszystkie zaliczenia na koniec semestru na studiach mam z głowy mogę wrócić do pisania tutaj ;)

W zabawie organizowanej przez Panią Teresę z tego bloga -> link <- chodziło o to, aby do końca roku 2018 dokończyć wszelkie robótki jakie się zaczęło.

Przyznam szczerze, że zmotywowało mnie to na tyle, że nareszcie dokończyłam obrazek z pieskiem, który zaczęłam parę lat temu, ale jakoś nigdy nie chciało mi się na dłużej do niego zabierać.


Tak naprawdę mialam do dokończenia tylko właśnie tego pieska oraz obrazek z parą pod parasolem, który jest na etapie widocznym poniżej.



W międzyczasie zaczęłam wyszywać kilka drobnych rzeczy:

1. Zakładka z Iron Man'em:



2. Magnesy na lodówkę:


Magnesy są prawie gotowe. Wystarczy je wyciąć i wykończyć dodając magnes ale najpierw chcę wyszyć ich więcej na tym kawałku kanwy jaki mam i dopiero wtedy wszystkie wyciąć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz