piątek, 12 stycznia 2018

Wyszywamy zaległości do końca 2018!

Styczeń niestety nie jest zbyt przyjaznym miesiącem dla studenta ale wydarzyło się coś bardzo miłego
Chodzi o paczuszkę, którą dostałam od Pani Teresy (link do jej bloga tutaj>>link), za którą bardzo dziękuję :D


Jest to obrazek ze słodkim jeżem do wyszycia koralikami
W paczce był zestaw ze wszystkim co jest potrzebne
Nigdy nie wyszywałam takim sposobem, więc będzie to dla mnie na pewno ciekawe doświadczenie :)



 Skoro poruszyłam temat wyszywania to pokażę co mam zamiar skończyć w tym roku
Oczywiście zgłaszam się do zabawy "Wyszywamy zaległości do końca 2018 roku" organizowanej przez wcześniej już wspomnianą Panią Teresę :)

Link do zabawy>> link
 
W tym roku postaram się bardziej (tym bardziej, że zostałam zmotywowana takim prezentem ;) )


1.




2. Piesek





3. Arabian woman


Ostatni (pod nr 3) jest obraz, którego jeszcze nawet nie zaczęłam ale tak bardzo mi się podoba, że będę miała jeszcze większą motywację żeby skończyć wszystkie inne prace i skupić się tylko na tym największym :)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że jeż przypadł Ci do gustu :)
    serdecznie witam w zabawie i życzę dużo czasu na hafty,
    ja na studiach sporo wyszywałam :)

    OdpowiedzUsuń