czwartek, 1 lutego 2018

Minimalistyczna skrzynka na wino

Jeszcze przed świętami robiłam skrzynkę na wino z zapięciem


Na zdjęciach kolor drewna różnie mi wychodził (jakoś nie potrafiłam dobrze tego ująć)


Jak widzicie - pudełka nie malowałam. Dostałam jasne instrukcje: ma zostać surowe drewno ale na wieku ma być nieduży element ze starym samochodem :)


Całość pokryłam kilkoma warstwami lakieru matowego aby pudełko jednak było czymś zabezpieczone


Wcześniej wspomniany samochód jest naniesiony za pomocą transferu
Używałam tego sposobu dopiero drugi raz ale uważam, że zrobiłam duże postępy


W ogóle nie widać krawędzi z czego jestem na prawdę dumna
Właściwie to sama już nawet nie pamiętam, w którym miejscu się ten motyw kończył ;)


Pracę wykonała Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz