sobota, 6 sierpnia 2016

Nowa pracownia

Dwa tygodnie temu pisałam Wam, że nowy wpis o pracowni się szykuje.
Tak na prawdę brakowało mi tylko zdjęć ale nie chciałam ich robić kiedy nie był zamontowany karnisz i powieszona firana.
Bez tego było jakoś tak pusto i dopiero od wczoraj wszystko już wisi :)

W "starej" pracowni (klik) ciężko było pomieścić wszystko co było w domu a co powinno znajdować się właśnie w tym pomieszczeniu.
Dlatego postanowiłam kupić kilka regałów i przy okazji przemalować ściany.

Przejdę w końcu do zdjęć :)

Tak wyglądała nasza pracownia wcześniej:



Właściwie tylko trochę wyglądało to jak pracownia...
Mało miejsca i dosyć niewygodnie.

Ściany wcześniej były żółte i zostały przemalowane na szaro:


Szukając odpowiednich regałów zwracałam uwagę na to aby były jak najprostsze i najlepiej białe.
Znalazłam takie w Ikei (klik)


Wchodząc do pomieszczenia po lewej stronie jest miejsce do szycia na maszynie.


Są tam wszystkie gazetki z wykrojami jak i same wykroje, materiały oraz ubrania, które planuję przerobić.


Dalej jest stół, który w razie potrzeby można dodatkowo rozłożyć, a niedaleko niego stoi kanapa.


W rogu stoi narożna szafka z pojemną (bardzo pojemną) szufladą.
Zaraz obok stoją trzy regały, które mieszczą znaczną większość tego co się mieści teraz w pracowni


Teraz rzeczy, które są jeszcze w "surowym" stanie dużo łatwiej znaleźć (nawet nie trzeba ich już szukać :) ) i dopiero teraz widzę ile można robić mając tylko to co już mamy.




Dodatkowo jeśli ktoś chce zobaczyć pracownię jeszcze bardziej realistycznie to specjalnie nagrałam na szybko krótki filmik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz