piątek, 6 listopada 2015

Start

  • Co będzie tematem bloga?



Tak właściwie nie będzie jednego konkretnego tematu.
Głównie będę zamieszczać tutaj zdjęcia moich (oraz mojej mamy) prac zdobionych techniką decoupage.
Co jakiś czas pojawią się pewnie również posty dotyczące zmian w wystroju mojego domu.




  • Jak często będą dodawane nowe posty?



Tak właściwie to nie mam określonego grafiku.
Posty na pewno będą pojawiać się częściej w okresach przedświątecznych i świątecznych (np. Boże Narodzenie, Wielkanoc).
Mimo wszystko postaram się aby pojawiał się przynajmniej jeden post tygodniowo.
Jeśli nie dam rady to nadrobię to dodatkowym postem w następnym tygodniu.



  • Dodatkowa informacja



Już wcześniej zaczęłam prowadzić bloga (link tutaj), na którym dodawałam posty dotyczące rękodzieła - głównie decoupage.
Nad nazwą tamtego bloga myślałam na prawdę długo ale stwierdziłam, że jednak przekombinowałam. Nie pamiętał jej chyba nikt prócz mnie.
Nazwa powinna być możliwie łatwa do zapamiętania i możliwa do skojarzenia.
Uważam, że nazwa Decomarski jest lepsza i zapamięta ją chociaż połowa osób odwiedzających go regularnie.


Zapraszam do czytania oraz przeglądania bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz