wtorek, 24 maja 2016

Przeróbka wiązanej koszuli


Dostałam po siostrze koszulę, do której nie byłam do końca przekonana.
Nie lubię kiedy koszula ma długie rękawy i nie pasowało mi to, że na ich końcach są wielkie falbany.
Pomyślałam, że skoro nauczyłam się obsługiwać maszynę do szycia to mogę spróbować coś z tym zrobić.
W taki sposób powstała inna wersja koszuli, którą na pewno będę nosić :)



Na początku narysowałam kredą krawiecką linie w równych odległościach, które będą wyznaczać jak długie mają być rękawy.
Następnie ucięłam zostawiając zapas na podwójne założenie materiału.



Założyłam rękawki przypinając szpilki aby było to tak jak to by miało być po zszyciu .



Przygotowałam białą nitkę.


I zszyłam cały rękaw.


Tak to wyglądało po skończeniu.
Drugi rękaw dokładnie tak samo i...


...moja "nowa" koszula na lato gotowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz