niedziela, 1 maja 2016

Czarny lampion

Czarny szklany lampionik

Ostatnio była spora przerwa w postach za co bardzo przepraszam.
Miałam problemy z komputerem ale dzisiaj jest już dobrze i mam nadzieję, że tak już zostanie.
No ale przejdźmy do tematu wpisu :)

Lampionik pomalowany cały na czarno.
Wyjątkiem jest przeźroczysta przestrzeń w kształcie serduszka.
Obrysowałam je przerywaną linią używając białej konturówki.

Górną krawędź lampionu obwiązałam białą rafią i zawiązałam kokardkę.
Uważam, że całość wygląda bardzo uroczo :)


Do środka można włożyć grubą świeczkę lub tak zwany "podgrzewacz" (na zdjęciu poniżej)



Lampion jest na prawdę śliczny chociaż jego wygląd to nie mój pomysł.
Znalazłam w internecie taki oto obrazek (zdjęcie poniżej) i postanowiłam spróbować stworzyć podobny z tego co mam


Może Wy też spróbujecie zrobić takie lampiony?
Jeśli tak to koniecznie pochwalcie się swoimi dziełami wysyłając je na mojego maila (skibicka-marta@wp.pl) pisząc w tytule "Lampion DIY"
Kiedy dostanę przynajmniej trzy Wasze prace to zrobię z tego osobny post aby pokazać Wasze talenty :)

3 komentarze:

  1. taki lampion jest bardzo elegancki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny lampion, na pewno zrobię taki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo starannie wykonałaś ten lampion wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń