piątek, 16 czerwca 2017

Pamiętacie kasety magnetofonowe?

Jakiś czas temu znalazłam w naszej kolekcji serwetek taką z motywem dawnych kaset magnetofonowych, które zainspirowały mnie do zrobienia pudełka :)


Kiedy dopiero zaczynałam robić to pudełko, już z zamiarem użycia tej serwetki, spytałam Was na Facebooku "jak myślicie, do jakiego przedmiotu dopasowałam ten wzór?".
Wasze odpowiedzi były bardzo kreatywne :)
Padła odpowiedź, że pudełko na płyty CD - sprawdziłam, płyta razem z opakowaniem mieści się idealnie na szerokość pudełka.
Drugą odpowiedzą była szkatułka na pamiątki - uważam, że ta odpowiedź trochę bardziej pasuje do kształtu pudełka.
Ostatecznie to nowy właściciel tego przedmiotu postanowi co będzie w nim trzymał ;)

Już bez zbędnych słów przechodzę do zaprezentowania Wam reszty pudełka :)


Nie otwiera się ono jak klasyczna szkatułka, ale ma wieko, które się wysuwa i odsłania zawartość


Wszystkie boki są pochlapane farbą w kolorach takich jakie są użyte na wieku


Całość prezentuje się tak:


Praca wykonana przez: Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz