czwartek, 23 listopada 2017

Domowe zawieszki/obrazki

To już piąty wpis w tym miesiącu i wcale nie zamierzam zwalniać ;)
Dzisiaj drewniane zawieszki/obrazki
Cztery w jednym wpisie bo nie widziałam powodu żeby je rozdzielać na osobne posty


Pierwszą z nich jest tabliczka z napisem "Welcome on Board", którą można powiesić niedaleko wejścia do domu jeśli ktoś lubi morskie klimaty


Sklejkowy ster i tekturkową latarnię morską pokryłam dodatkowo warstwą lakieru 3D dzięki czemu są one jeszcze bardziej wypukłe i błyszczące



Kolejna jest tabliczka z dziewczynką


Sama postać zajmuje już dużo miejsca i nie chciałam jej stłumić, więc jedynie dodałam gdzieniegdzie ręczne pismo w odcieniach szarości

  
Następna jest zawieszka witająca gościa w domu


Słowa "Welcome" i "Home" pokryłam tym samym lakierem jak zrobiłam to w przypadku latarni i steru
Dzięki temu na zawieszce "coś się dzieje" a najważniejsze wyrazy stały się bardziej widoczne


 Ostatnia z nich jest z parą dzieci
Tak na prawdę nie miałam na nią konkretnego planu ale wiedziałam tylko jaki ma mniej więcej być efekt końcowy
Wyszło lepiej niż planowałam ;)


Elementem przyciągającym uwagę z pewnością są "zawijasy" z pasty strukturalnej (pękającej)
Wybrudziłam ją zieloną farbą



Oczywiście na odwrocie każdego obrazka znalazło się miejsce na "przypieczętowanie" aby każdy wiedział, że jest to rękodzieło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz