poniedziałek, 20 listopada 2017

Zimowe pudełko z dziewczynką

Nigdy nie robiłam jednego pudełka tak długo jak to, które pokażę Wam dzisiaj
Wyjątkowo nie jest to tylko decoupage jak zawsze to było w przypadku szkatułek, ale tym razem jest to taka trochę mieszanka ;)


Jeśli zainteresowałam Was pierwszym zdjęciem to świetnie :D
Przyznam się, że jestem bardzo dumna z efektu końcowego

 
  Całość pomalowałam w kolorze kremowym i brązowym
Na bokach nic więcej nie dodawałam, ponieważ już na samym wieku dzieje się dużo 

 
  Motyw z dziewczynką z papieru decoupage nakleiłam na koło ze sklejki
Jej brzegi pomalowałam tą samą brązową farbą, której użyłam do całości 

 
  Piankowe różyczki obsypałam srebrnym brokatem aby nadać im troszeczkę zimowy klimat
Pod każdą z nich przykleiłam kawałek gazy, którą wcześniej "poszarpałam"

Gazę przygotowaną w taki sam sposób przykleiłam również wokół całego motywu z dziewczynką

 
  W niektórych miejscach dodałam srebrne mikrokulki oraz perełki aby urozmaicić pracę

"Wisienką na torcie" jest napis Home z tekturki, który pomalowałam na czerwono i posypałam niedokładnie czerwonym brokatem

 
  Bardzo dużo dzieje się już na zewnątrz szkatułki, ale nie oznacza to, że w środku już nie dzieje się nic

 
Po otwarciu ukazuje się wnętrze wyłożone czerwonym filcem

 
Wzdłuż wewnętrznych boków mocno przyklejona koronka w kolorze bardzo zbliżonym do zewnętrznej części pudełka

 
  W środku znajdziemy również zimowy widoczek z tekturki, który pomalowałam na ten sam czerwony kolor co napis Home

Czegoś mi jeszcze brakowało, więc dokleiłam kremową kokardkę

 
  Uff, to chyba na tyle w dzisiejszym poście
Chyba jeszcze nie było u nas na blogu tak rozbudowanej pracy aby można było o niej aż tyle pisać :)

A, jeszcze jedna bardzo ważna rzecz ;)
Pracę zgłaszam na dwa wyzwania blogowe:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-ma-bi.html 
link <tutaj>



link <tutaj>

Osoby, które czytają naszego bloga i jednocześnie same też coś tworzą serdecznie zapraszamy do udziału w wyżej podanych wyzwaniach
Zawsze to jakaś dodatkowa motywacja do stworzenia czegoś nowego, prawda? ;)

3 komentarze:

  1. śliczna szkatułka, klimatyczna bardzo, choć środek, przyznam - środek zaskakujący :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz z czego być dumna - wygląda bardzo ładnie :) dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Szufladzie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesująca praca. Podoba mi się połączenie wszystkich dodatków. Dziękujemy za udział w konkursie DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń